Muusikateenuseid pakkuv Rootsi ettevõte Spotify AB teatas, et ettevõtte käive kasvas järsult, kuid jäsult kukkus ka kasum, seda peamiselt suurte investeeringute tõttu, vahendab Wall Street Journal.
Spotify, kes muu hulgas plaanib väidetavalt siseneda konkurentsitihedasse veebivideode ärisse, teatas, et eelmise aasta puhaskahjum tõusis 162 miljoni euroni. 2013. aastal oli ettevõtte puhaskahjum 55,9 miljonit dollarit. Käive hüppas 45 protsenti 747 miljonilt eurolt 1,08 miljardi euroni.
Muusikateenuseid pakkuv ettevõte ütles, et eelmisel aastal tehti palju investeeringuid, et arendada mobiiliäppe ja siseneda uutele turgudele, näiteks Brasiiliasse ja Kanadasse. Aktiivsete kasutajate arv tõusis eelmise aasta lõpu seisuga 60 miljoni inimeseni, millest 15 miljonit maksid ettevõttele ka igakuist tasu. 2013. aasta lõpuks oli Spotifyl 36 miljonit kasutajat.
Spotify teatel on nad suutnud litsentsitasud hoida samal tasemel (raha, mida ettevõte maksab plaadifirmadele muusika levitamise eest) vaatamata sellele, et muusikakeskkonda lisatakse iga päeva tuhandeid laule.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!